Aktualności

Telemarketing

Czym jest telemarketing? Jest to jedna z najbardziej znanych form reklamowania produktów bądź usług. Uznawana jest za narzędzie marketingu bezpośredniego, które opiera się na komunikacji telefonicznej z konsumentem.

Oferta: Sprzedaż telefoniczna, Outsourcing call center

Telemarketing – co to jest?

Wiele firm w celu dotarcia z ofertą do konsumentów używa narzędzia, jakim jest telemarketing. Definicja dotyczy wszystkich działań, które wykorzystują połączenia telefoniczne, aby zareklamować dane usługi. Termin może określać sprzedaż oraz przedsprzedaż konkretnych produktów aktualnym lub potencjalnym klientom. Rozwiązanie to posiada wiele zalet., do których zaliczyć można m.in. niskie koszty sprzedaży. Wybór odpowiedniego call center zwiększa także satysfakcję wśród odbiorców. Rozmowa telefoniczna pozwala na uzyskanie wszelkich szczegółów, dotyczących danej oferty w bardzo krótkim czasie. Często przyczynia się to do natychmiastowego podjęcia decyzji o zakupie, co pozytywnie wpływa na proces sprzedażowy firmy. Do działań telemarketingowych zalicza się także inne działania, takie jak np. przyjmowanie zamówień, reklamacji oraz przeprowadzanie badań rynkowych. Warto dodać, że również infolinia może spełniać funkcje telemarketingową, jeśli konsultanci zostaną odpowiednio przeszkoleni i wyposażeni w odpowiednie narzędzia.

Zmień język