}

Contact Center

Contact Center

Contact Center
Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Dowiedz się więcej o firmie

Aktualności

Zmiana właściciela Spółki

2015-08-25

W dniu 25 sierpnia br. została zawarta ostateczna, wiążąca umowa sprzedaży udziałów Contact Center sp. z o.o. przez Orange Polska. Nowym właścicielem Spółki została Arteria S.A. - wiodący wśród dostawców usług BPO oraz call center podmiot o silnej, ugruntowanej pozycji rynkowej.

 

Przeczytaj cały komunikat

Zobacz więcej komunikatów


 

Nasze usługi

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowaną dla Ciebie ofertą.
Możesz w niej znaleźć zarówno usługi z zakresu obsługi klienta, wsparcia sprzedaży, jak również szeroko pojętego doradztwa biznesowego.

Zobacz nasze usługi

Zobacz nasze podejście

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia