}

Contact Center

Contact Center

Contact Center
Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Dowiedz się więcej o firmie

Aktualności

Nowy projekt z branży medycznej

2017-11-13

Dzisiaj tj. 13 listopada 2017 roku, punktualnie o godzinie 7.00 w poznańskiej lokalizacji ruszył projekt dla Centrum Medycznego Enel-Med.

Przeczytaj cały komunikat

Zobacz więcej komunikatów


 

Nasze usługi

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowaną dla Ciebie ofertą.
Możesz w niej znaleźć zarówno usługi z zakresu obsługi klienta, wsparcia sprzedaży, jak również szeroko pojętego doradztwa biznesowego.

Zobacz nasze usługi

Zobacz nasze podejście

Contact Center to kompleksowe, wielojęzyczne call center działające na rynku już od 1999 roku. Naszym firmom proponujemy outsourcing usług pozwalających na korzystanie z najnowszych standardów w obszarze obsługi klienta. Z przyjemnością poprowadzimy dla Twojego przedsiębiorstwa informacyjny customer service lub zajmiemy się aktywną telesprzedażą. Contact Center posłuży Ci również jako wszechstronna infolinia, help desk albo service desk. Osobną usługę przygotowaliśmy dla firm zmagających się z klientami niepłacącymi na czas - pomagamy ściągać należności za pomocą usystematyzowanego procesu kontaktu z dłużnikami.

Stale rozwijamy naszą ofertę o pojawiające się na rynku technologie. Wykorzystujemy wszystkie dostępne kanały: telefon, Internet, email, SMS, fax, VoIP oraz IVR. Równie szeroki jest wachlarz naszych możliwości językowych. Contact Center to multilingual customer service zrzeszający pracowników posługujących się biegle: angielskim, czeskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, niemieckim, ukraińskim, rosyjskim, włoskim… i wieloma innymi językami z całego świata.

Wielojęzyczna infolinia na miarę Twoich potrzeb

Szeroki zakres naszej oferty i długoletnie doświadczenie pozwalają nam na zaproponowanie usług idealnie dopasowanych do potrzeb naszych Klientów. Pracownicy naszego wielojęzycznego call center i wszystkie dostępne technologie są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Z przyjemnością realizujemy niestandardowe projekty, dopasowując ofertę do charakterystyki współpracujących z nami firm. Nasz customer service działa w ponad dwudziestu różnych branżach i ma na koncie miliony konwersacji z konsumentami, co daje nam pewność, że z powodzeniem poprowadzimy call center również dla Twojego przedsiębiorstwa. Skuteczny kontakt z odbiorcami i efektywną współpracę z naszymi Klientami gwarantuje także rozlokowanie centrów outsourcingowych na terenie całej Polski.

Contact Center - znacznie więcej niż infolinia i telesprzedaż

Nasze wielojęzyczne call center oferuje również szereg usług wspierających zarządzanie, działania reklamowe oraz budowanie strategii rozwoju firmy. Oprócz usług z zakresu infolinii i telesprzedaży, zajmujemy się m.in. tworzeniem rozwiązań customer service w wersji wirtualnej. Dla naszych Klientów budujemy także bazy danych i prowadzimy badania marketingowe (również z wykorzystaniem baz danych klientów) oraz udostępniamy własne studio nagrań. Z przyjemnością posłużymy Twojej firmie także doradztwem biznesowym lub pomożemy w projektowaniu i budowie wewnętrznego call center. Zapraszamy do współpracy.

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia