Contact Center

Contact Center na rynku brytyjskim

2014-12-09

Z wielką przyjemnością informujemy o podpisaniu listu intencyjnego dotyczącego współpracy z siecią multiplexów działającą w Wielkiej Brytanii. W ramach projektu Contact Center zostanie powierzona obsługa  infolinii rezerwacyjno-obsługowej dla klientów brytyjskich.

„To kolejny zagraniczny Klient jakiego pozyskaliśmy w tym roku. Cieszy nas to niezmiernie gdyż budowa pozycji naszej Spółki na rynkach zagranicznych jest jednym z kluczowych kierunków naszych działań. Projekt stwarza ogromne możliwości rozwojowe zarówno dla naszej firmy jak i zespołu konsultantów, którzy będą go realizować. Od dłuższego czasu systematycznie staramy się zaznaczyć swoją obecność na rynku brytyjskim. Mamy nadzieję, że kolejny zadowolony ze współpracy z nami Klient ułatwi nam pozyskiwanie nowych zleceń z tego rynku” - komentuje Katarzyna Piskorska, Dyrektor Sprzedaży w Contact Center. 

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia