Contact Center

Kolejna lokalizacja Contact Center

2014-12-01

W ostatnich dniach listopada br. ruszyła operacyjnie kolejna lokalizacja call center Spółki. Na miejsce swojego kolejnego oddziału Contact Center tym razem wybrało Elbląg. W chwili obecnej w lokalizacji funkcjonuje ponad 60 stanowisk call center, ale potencjał i plany rozwojowe są znacznie większe. 

Otwarcie nowego oddziału operacyjnego związane jest ze znacznym rozszerzeniem naszej długoletniej już współpracy z jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce, która powierzyła Contact Center nowy obszar współpracy. Jest nim obsługa infolinii dotyczącej rejestracji i obsługi zgłaszanych szkód ubezpieczeniowych. W lokalizacji realizowane są również projekty zlecane przez Spółki z Grupy Orange, do której należy Contact Center” – informuje Arkadiusz Spakowski, członek zarządu Spółki.

W lokalizacji systematycznie uruchamiane będą kolejne projekty realizowane dla Klientów Spółki. 

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia