Contact Center

Multikanałowa obsługa w Contact Center

2014-12-11

 Miło nam poinformować o rozszerzeniu zakresu współpracy z jedną z największych sieci handlowych w Polsce. Klient, zadowolony z dotychczasowych efektów współpracy, powierzył Contact Center obsługę kolejnej infolinii handlowej. Konsultanci z poznańskiego contact centre Spółki, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu obsługują zapytania klientów w języku polskim i angielskim.

 „Praca infolinii polega na obsłudze zamówień na towary udostępniane w sklepie internetowych oraz przekazywaniu ich do realizacji do magazynu Klienta. Infolinia obsługuje nie tylko tradycyjne połączenia telefoniczne i korespondencję elektroniczną, ale również social media jak np. Twitter, Facebook” – komentuje Dariusz Sawiński, Dyrektor Operacyjny Contact Center sp. z o.o.

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia