Contact Center

Nowy klient z branży e-commerce

2015-05-06

Z początkiem maja br. w poznańskiej lokalizacji spółki ruszyła obsługa projektu dla kolejnego klienta z branży e-commerce w ramach którego Contact Center będzie obsługiwało infolinię właściciela trzech marek odzieżowych.

 

W ramach projektu przyjmowane są zamówienia zarówno z katalogów wysyłkowych jak i ze stron internetowych poszczególnych marek. Obsługa realizowana jest przez 7 dni w tygodniu.

 

„Warto podkreślić, że jest to kolejny projekt tego typu w naszym portfolio gdyż obsługujemy już (i to w znacznie szerszym zakresie) sklep internetowy znanej marki odzieżowej oraz perfumerię iperfumy.pl. W dobie wzrostu zainteresowania zakupami online, jaki obserwujemy w Polsce, właściciele sklepów internetowych coraz częściej są zainteresowani outsourcingowym wsparciem obsługi procesów operacyjnych.” – komentuje Katarzyna Piskorska, Dyrektor Sprzedaży w Contact Center.

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia