Contact Center

Udany rok w Contact Center

2015-01-21

Miniony rok, Contact Center może zaliczyć do bardzo udanych. Spółka znacząco rozszerzyła współpracę ze swoimi kluczowymi klientami oraz pozyskała kolejnych kilkanaście nowych, obiecujących kontraktów. 

Szczególnie motywujące jest dla nas zadowolenie klientów z realizowanych przez nas usług czego wyrazem jest kontynuacja długoletnich kontraktów oraz systematyczne rozszerzanie zakresu współpracy.  Cieszy również rosnąca liczba nowych kontraktów, w tym z zagranicy. W minionym roku nawiązaliśmy współpracę z podmiotami z Wielkiej Brytanii oraz Czech. Rosnąca liczba projektów realizowanych w językach obcych pozwala naszemu zespołowi doradców obcojęzycznych rozszerzać swoje kompetencje i zdobywać kolejne doświadczenia. Mamy nadzieję, że będą one pomocne w pozyskiwaniu nowych kontraktów dzięki czemu w kolejnych latach jeszcze mocniej zaznaczymy swoją obecność na rynkach zagranicznych. ” – podsumowuje Arkadiusz Spakowski, członek zarządu spółki.

W minionym roku spółka obsłużyła ponad 18 milionów kontaktów. Chodź nadal dominuje kanał telefoniczny to z roku na rok wyraźnie rośnie udział komunikacji realizowanej poprzez kanał sms-owy oraz mailowy.

W związku z rosnącą liczbą realizowanych projektów firma rozbudowała swoje zasoby operacyjne uruchamiając kolejne call center zlokalizowane w Elblągu. W najbliższym czasie liczba funkcjonujących w lokalizacji stanowisk operatorskich będzie zwiększana z uwagi na skalę realizowanych w lokalizacji projektów.

 W nowy rok spółka wchodzi też z odświeżoną identyfikacją wizualną obejmującą modyfikację logotypu. Nowa grafika, złożona z dopasowanych do siebie figur, symbolizuje dążenie do dostosowywania oferty do potrzeb i oczekiwań klientów. 

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia