Contact Center

Zmiana właściciela Spółki

2015-08-25

W dniu 25 sierpnia br. została zawarta ostateczna, wiążąca umowa sprzedaży udziałów Contact Center sp. z o.o. przez Orange Polska. Nowym właścicielem Spółki została Arteria S.A. - wiodący wśród dostawców usług BPO oraz call center podmiot o silnej, ugruntowanej pozycji rynkowej.

Zgodnie ze strategią nowego właściciela, Contact Center będzie realizować projekty biznesowe jako osobna Spółka Grupy Arteria, pod dotychczasową nazwą i według dotychczasowych zasad. Dzięki takiemu podejściu Klienci Spółki nie odczują żadnych uciążliwości związanych z procesem zmiany właściciela.

Dzięki wykorzystaniu swoich najlepszych doświadczeń, a także ich wymianie oraz synergii uzyskanej na poziomie Grupy, Contact Center będzie nadal dynamicznie rozwijać wachlarz projektów oraz zwiększać atrakcyjność swoich ofert na wciąż coraz bardziej konkurencyjnym, zarówno polskim, jak i europejskim rynku.

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia