Contact Center

Zmiany właścicielskie w Contact Center

2015-07-06

W dniu dzisiejszym Orange Polska i Arteria SA podpisały umowę zobowiązującą do sprzedaży 100 proc. akcji spółki  Contact Center. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy.

Sprzedaż Contact Center jest kolejnym elementem konsekwentnie realizowanej strategii Orange Polska zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi.

Nowym właścicielem Contact Center będzie Grupa Kapitałowa Arteria SA - jeden z liderów rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość przychodów Grupy Arteria w 2014 roku wyniosła 150 mln PLN.

Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach Grupy Arteria SA.

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia