Contact Center

Komunikaty

.
 

Wywiad z Dyrektorem Operacyjnym Dariuszem Sawińskim

2016-11-22

Przedstawiamy wywiad przeprowadzony przez GoWork z Dyrektorem Operacyjnym Contact Center 

Zmiany w zarządzie Contact Center

2015-08-31

Z dniem 31 sierpnia br., zgodnie z decyzją Zgromadzenia Wspólników, funkcję Prezesa Zarządu Contact Center sp. z o.o. objął Wojciech Glapa, wiceprezes spółki Arteria S.A. odpowiadający za rozwój działalności Pionu Call Center oraz realizację strategii Grupy Kapitałowej Arteria S.A. w tym obszarze aktywności biznesowej

Zmiana właściciela Spółki

2015-08-25

W dniu 25 sierpnia br. została zawarta ostateczna, wiążąca umowa sprzedaży udziałów Contact Center sp. z o.o. przez Orange Polska. Nowym właścicielem Spółki została Arteria S.A. - wiodący wśród dostawców usług BPO oraz call center podmiot o silnej, ugruntowanej pozycji rynkowej.

 

Zmiany właścicielskie w Contact Center

2015-07-06

W dniu dzisiejszym Orange Polska i Arteria SA podpisały umowę zobowiązującą do sprzedaży 100 proc. akcji spółki  Contact Center. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy.

Nowy klient z branży e-commerce

2015-05-06

Z początkiem maja br. w poznańskiej lokalizacji spółki ruszyła obsługa projektu dla kolejnego klienta z branży e-commerce w ramach którego Contact Center będzie obsługiwało infolinię właściciela trzech marek odzieżowych.

 

 

Życzenia Świąteczne

2015-04-01

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy wszystkim naszym Kientom i Współpracownikom samych pogodnych i radosnych chwil w rodzinnej atmosferze. 

Niech ten spokojny i pełen nadziei czas pozwoli Państwu odpocząć od codziennych obowiązków w wiosennym nastroju.

Zespół Contact Center

Zmiany w Zarządzie Contact Center

2015-02-27

 W związku ze złożoną przez Jakuba Kłoczewiaka rezygnacją ze stanowiska Prezesa Contact Center z dniem 20.02.2015 funkcję tę objął Tomasz Dreslerski.

Udany rok w Contact Center

2015-01-21

Miniony rok, Contact Center może zaliczyć do bardzo udanych. Spółka znacząco rozszerzyła współpracę ze swoimi kluczowymi klientami oraz pozyskała kolejnych kilkanaście nowych, obiecujących kontraktów. 

 

Życzenia Świąteczne

2014-12-19

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz zbliżającego się Nowego Roku pragniemy złożyć naszym Klientom i Sympatykom serdeczne życzenia. 

Miłych chwil w rodzinnym gronie oraz samych sukcesów w nadchodzącym roku życzy

Zarząd Contact Center 

Contact Center dla iperfumy.pl

2014-12-17

Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu współpracy z perfumerią internetową Internet Shop s.r.o. (Parfums.cz). Jest to czeska firma działająca na rynku od 2004, notująca największą sprzedaż wśród perfumerii internetowych w krajach Europy Środkowej, a od września br. obsługująca również rynek Stanów Zjednoczonych. 

Multikanałowa obsługa w Contact Center

2014-12-11

Miło nam poinformować o rozszerzeniu zakresu współpracy z jedną z największych sieci handlowych w Polsce. Klient, zadowolony z dotychczasowych efektów współpracy, powierzył Contact Center obsługę kolejnej infolinii handlowej.

Contact Center na rynku brytyjskim

2014-12-09

Z wielką przyjemnością informujemy o podpisaniu listu intencyjnego dotyczącego współpracy z siecią multiplexów działającą w Wielkiej Brytanii. W ramach projektu Contact Center zostanie powierzona obsługa  infolinii rezerwacyjno-obsługowej dla klientów brytyjskich

Kolejna lokalizacja Contact Center

2014-12-01

W ostatnich dniach listopada br. ruszyła operacyjnie kolejna lokalizacja call center Spółki. Na miejsce swojego kolejnego oddziału Contact Center tym razem wybrało Elbląg. W chwili obecnej w lokalizacji funkcjonuje ponad 60 stanowisk call center, ale potencjał i plany rozwojowe są znacznie większe.

 

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia