Doradca Klienta – Elbląg

Chcesz pracować w młodym, dynamicznym zespole? Dołącz do nas i zostań Doradcą Klienta.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych dla jednego z największych Banków w Polsce.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • Realizacji kampanii sprzedażowych w zakresie produktów i usług bankowych
  • Aktywnej sprzedaży produktów Banku przy połączeniach wychodzących
  • Udzielaniu informacji o ofercie Banku

 Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Znajomość obsługi komputera
  • Silna motywacja do pracy i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Komunikatywność
  • Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży
  • Nastawienie na realizację celów oraz współpracę w zespol

 Oferujemy:

  • Unikalną możliwość uczestniczenia w starcie nowego projektu dla dużego Banku
  • Pracę na podstawie umowy o pracę w Contact Center
  • Atrakcyjny system premiowy, wysokie prowizje
  • Szerokie możliwości rozwoju
  • Stałe zajęcie, które pozwoli Ci na idealny work-life balance
  • Dla osób zamieszkałych powyżej 25 km od Elbląga dofinansowanie do dojazdu
  • System profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów
  • Miłą atmosferę
  • Kartę MultiSport

Miejsce pracy – Elbląg, ul. Polna 18

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2A. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 22(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917), dalej jako: „KP” oraz w zakresie danych innych niż wskazane w art. 22(1) KP, w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako: „RODO”. Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać pod adresem http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/informacje-o-administrowaniu-danych/354.

Jeżeli chcesz, aby Spółka skorzystała z podanych przez Ciebie danych osobowych w celach niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, załącz poniższą klauzulę zgody w swoich dokumentach aplikacyjnych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla celów niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Zmień język