Contact Center



Posłuchaj naszych pracowników

Znaczna grupa naszych pracowników zajmujących obecnie stanowiska specjalistyczne i menedżerskie rozpoczynała swoją karierę
w Contact Center od pracy konsultanta. Poprzez swoje zaangażowanie w pracę na pierwszej linii kontaktu z klientem i dzięki osiąganym wynikom, zostali szybko dostrzeżeni przez swoich bezpośrednich przełożonych i sukcesywnie awansowali, obejmując nowe, ciekawe stanowiska i nowe obszary odpowiedzialności.

Dziś bardzo sobie cenią doświadczenie i umiejętności zdobyte podczas tych bezpośrednich kontaktów z klientem. Mówią, że praca
„na słuchawce” to znakomita szkoła korporacyjnego życia i bardzo dobry start do pracy w praktycznie każdym miejscu w organizacji.

Zapraszamy równiez do odwiedzenia profilu naszej firmy na portalach społecznościowych.



 

Monika - Kierownik Zespołu

W Contact Center pracuję od 4 lat. W tym czasie kilkakrotnie awansowałam. Swoją karierę zawodową rozpoczynałam od stanowiska Doradcy Klienta. Kolejnym etapem była funkcja Kierownika Sekcji a obecnie jestem Kierownikiem Zespołu. Contact Center jest dla mnie firmą, w której mam możliwość zdobywania wiedzy i podejmowania nowych wyzwań. Cieszę się także z tego, że mogę pracować w gronie doświadczonych współpracowników.
 

Grzegorz – Kierownik Działu Rozwoju i Wdrożeń

Pracę w Contact Center zaczynałem od stanowiska Doradcy Klienta, potem byłem Liderem Grupy, Koordynatorem. Następnie zostałem pracownikiem działu IT. Obecnie nadal pracuję w IT, ale już na stanowisku Kierownika Działu. Uważam, że praca w Contact Center daje duże szanse rozwoju, kontaktu z najnowszymi technologiami, zdobywania wiedzy oraz realizowania własnych pomysłów.

Monika – Specjalista ds. Rozwoju Personelu

Zaczynałam pracę w Contact Center jako Doradcy Klienta na infolinii technicznej Neostrady. Potem kilkakrotnie awansowałam i dziś pracuję w dziale personalnym. Praca w Contact Center pozwala mi na ciągły rozwój, poszerzanie swoich zainteresowań oraz tworzenie i wdrażanie ciekawych projektów.

Kamil - Trener

W Contact Center pracuję od 2009 roku. Moją przygodę zawodową rozpocząłem od pracy na stanowisku Doradcy Klienta.Dzisiaj rozwijam się zawodowo w Dziale Rozwoju
i Szkoleń na stanowisku Trenera. Każdy dzień w naszej firmie to dla mnie wielka przygoda — dynamiczne środowisko pracy, ciągłe wyzwania, luźna atmosfera. Właśnie za to lubię naszą firmę - idealne miejsce dla ludzi proaktywnych.
 

Justyna - Kierownik Zespołu

Z Contact Center związana jestem od 2003 roku. Pracę rozpoczęłam jako Konsultant Telefoniczny, potem byłam Specjalistą ds. Monitoringu i Trenerem. Następnie miałam dwuletnią przerwę pracy w CC. W 2009 roku ponownie związałam swoje życie zawodowe z firmą na stanowisku Specjalisty ds. Kampanii. Obecnie pełnię funkcję Kierownika Zespołu Realizacji Usług. W pracy najbardziej cenię sobie kontakty z ludźmi, którzy są pomysłowi, kreatywni, innowacyjni – to oni inspirują mnie do poszukiwania nowych rozwiązań.”

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia