Contact Center

Infolinia i utrzymanie klientów dla firmy z branży ubezpieczeniowej

Sytuacja
•    Utrzymanie klientów, którzy wykupili polisę ubezpieczeniową telefonu. Kampania  ma na celu utrzymania klientów,
     którzy zgłosili chęć zrezygnowania z polisy
•    Doświadczenie we współpracy i obopólne zaufanie

Zadania dla Contact Center
•    Obsługa rozmów przychodzących oraz realizacja rozmów wychodzących do klientów, którzy chcą zrezygnować z usługi
•    Obsługa infolinii dotyczącej usługi

Przeprowadzone działania:
•    Wdrożenie projektu zgodnie z oczekiwaniami klienta
•    Szkolenia i coachingi przeprowadzane wspólnie z klientem
•    Udostępnienie klientowi serwera ftp, na którym umieszczane są informacje o kampanii, nagrania, raporty
•    Organizowanie eventów integracyjnych i konkursów dla konsultantów w celu podwyższenia ich zaangażowania i efektywności

Realizacja kampanii odbywa się etapowo

Osiągnięte efekty:
•    Zadowolenie klienta z osiąganych wyników oraz satysfakcja konsultantów z pracy przy projekcie i wysokiego stopnia
     zainteresowania zleceniodawcy
•    Duże zaangażowanie klienta
•    Wzrost liczby utrzymanych klientów z 20% w pierwszym miesiącu trwania kampanii do 37% w ciągu 3 miesięcy
•    Osiągnięty wynik przewyższa założony cel

 

 

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia