Contact Center

Kampania telesprzedażowa dla klienta z branży ubezpieczeniowej

Sytuacja
• Aktywacja ubezpieczenia aparatów telefonicznych abonentów sieci telefonii komórkowej. Szansa dużego dotarcia do klienta.
• Umowa trójstronna.

Zadania dla Contact Center
• Połączenia telefoniczne do klientów sieci, z propozycją aktywacji ubezpieczenia telefonu.

Przeprowadzone działania
• Wdrożenie projektu zgodnie z oczekiwaniami klienta
• Szkolenia i coachingi przeprowadzane wspólnie z klientem
• Udostępnienie klientowi serwera ftp, na którym umieszczane są informacje o kampanii, nagrania, raporty
• Organizacja eventów integracyjnych i konkursów dla konsultantów, w celu podwyższenia ich zaangażowania i efektywności

Realizacja kampanii odbywa się etapowo.

Osiągnięte efekty
• Zadowolenie klienta z osiąganych wyników oraz satysfakcja konsultantów z pracy przy projekcie i wysokiego stopnia zainteresowania zleceniodawcy
• Dwukrotny wzrost efektywności sprzedaży w ciągu 1 roku
• Wzrost efektywnego czasu rozmowy telefonicznej z odbiorcą o 30%
• Sprzedaż produktów bankowych

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia