Kampania telesprzedażowa dla klienta z branży ubezpieczeniowej

Sytuacja

  • Aktywacja ubezpieczenia aparatów telefonicznych abonentów sieci telefonii komórkowej. Szansa dużego dotarcia do klienta.
  • Umowa trójstronna.

Zadania dla Contact Center

Połączenia telefoniczne do klientów sieci, z propozycją aktywacji ubezpieczenia telefonu.

Przeprowadzone działania

  • Wdrożenie projektu zgodnie z oczekiwaniami klienta
  • Szkolenia i coachingi przeprowadzane wspólnie z klientem
  • Udostępnienie klientowi serwera ftp, na którym umieszczane są informacje o kampanii, nagrania, raporty
  • Organizacja eventów integracyjnych i konkursów dla konsultantów, w celu podwyższenia ich zaangażowania i efektywności

Realizacja kampanii odbywa się etapowo.

Osiągnięte efekty

  • Zadowolenie klienta z osiąganych wyników oraz satysfakcja konsultantów z pracy przy projekcie i wysokiego stopnia zainteresowania zleceniodawcy
  • Dwukrotny wzrost efektywności sprzedaży w ciągu 1 roku
  • Wzrost efektywnego czasu rozmowy telefonicznej z odbiorcą o 30%
  • Sprzedaż produktów bankowych
Zmień język