Contact Center

Sprzedaż produktów bankowych

Sytuacja
•    Szansa na pozyskanie nowych klientów dla banku i nawiązanie długoterminowej współpracy z bankiem
•    Doświadczenie we współpracy i chęć nawiązania dalszych relacji biznesowych 

Zadania dla Contact Center
•    Połączenia telefoniczne do osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą
•    Pośrednictwo w pozyskiwaniu klientów banku

Przeprowadzone działania
•    Wdrożenie projektu zgodnie z oczekiwaniami klienta
•    Szkolenia i coachingi przeprowadzane wspólnie z klientem
•    Uruchomienie nowych narzędzi operacyjnych (m.in. predictive) w celu zwiększenia efektywności kampanii

Osiągnięte efekty 
•    Wzrost poziomu sprzedaży produktów bankowych o 42% w ciągu półtora miesiąca
 

 

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia