Infolinia i utrzymanie klientów dla firmy z branży ubezpieczeniowej

Sytuacja

  • Utrzymanie klientów, którzy wykupili polisę ubezpieczeniową telefonu. Kampania ma na celu utrzymania klientów, którzy zgłosili chęć zrezygnowania z polisy
  • Doświadczenie we współpracy i obopólne zaufanie

Zadania dla Contact Center

  • Obsługa rozmów przychodzących oraz realizacja rozmów wychodzących do klientów, którzy chcą zrezygnować z usługi
  • Obsługa infolinii dotyczącej usługi

Przeprowadzone działania

  • Wdrożenie projektu zgodnie z oczekiwaniami klienta
  • Szkolenia i coachingi przeprowadzane wspólnie z klientem
  • Udostępnienie klientowi serwera ftp, na którym umieszczane są informacje o kampanii, nagrania, raporty
  • Organizowanie eventów integracyjnych i konkursów dla konsultantów w celu podwyższenia ich zaangażowania i efektywności

Realizacja kampanii odbywa się etapowo

Osiągnięte efekty

  • Zadowolenie klienta z osiąganych wyników oraz satysfakcja konsultantów z pracy przy projekcie i wysokiego stopnia zainteresowania zleceniodawcy
  • Duże zaangażowanie klienta
  • Wzrost liczby utrzymanych klientów z 20% w pierwszym miesiącu trwania kampanii do 37% w ciągu 3 miesięcy
  • Osiągnięty wynik przewyższa założony cel
Zmień język