Contact Center

Referencje

 

„(…) Profesjonalizm i bardzo duże zaangażowanie ze strony konsultantów w realizację założonych celów na prowadzonych akcjach pozwoliło Loyalty Partner sp. z o.o. na spełnienie założonych celów”

 

   

  „(…) usługi Contact Center spełniają wysokie wymagania techniczne i jakościowe. Godnymi podkreślenia są praktyki CC prowadzone w obszarach dbałości o relacje i indywidualne podejście do wymagań klienta, niezawodności technicznej i polityki bezpieczeństwa. Szczególną cechą jest bardzo duża elastyczność tej firmy, co zapewnia nam wysoką sprawność i efektywność realizowanych kampanii”

 

 

„(…) Dzięki otwartości i zaangażowaniu całego zespołu udało się stworzyć pozytywną atmosferę współpracy i osiągnąć wspólny cel jakim jest satysfakcja użytkowników z urządzeń Brother. Biorąc pod uwagę nasze dotychczasowe doświadczenia, wysoko cenimy współpracę z Contact Center sp. z o.o. w Warszawie i możemy polecić Firmę jako solidnego i godnego zaufania partnera biznesowego.”

 

   

(…) Państwa profesjonalizm i bardzo duża elastyczność pozwalają nam na realizację naszych planów sprzedażowych i utwierdzają w przekonaniu, że decyzja o rozpoczęciu współpracy z Contact Center była trafnym wyborem.”

 

  

„(…) Profesjonalne podejście konsultantów Contact Center do procesu obsługi klienta pomaga nam umocnić nasz wizerunek firmy zmieniającej sposób, w jaki świat się komunikuje.”

 
 
 

 „(…) Dzięki wysokim kompetencjom oraz zaangażowaniu zespołu Contact Center cele projektu zostały osiągnięte, a sama kampania telemarketingowa została profesjonalnie zrealizowana, z zachowaniem terminów zgodnych z harmonogramem. Biorąc pod uwagę wspólnie zrealizowany projekt, wysoko cenimy współpracę z Contact Center sp z o. o. i z przyjemnością polecamy tę firmę jako sprawdzonego i rzetelnego partnera w zakresie usług telemarketingowych.”

 

„(…) W latach 2011-2013 linia lotnicza Eurolot powierzyła firmie Contact Center obsługę połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej z naszymi klientami w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów, obsługi nieregularności lotów oraz udzielania informacji na temat usług Eurolot S.A. (…) Doceniamy również umiejętność szybkiego przyswajania nowych informacji i specyfiki branży, jakość wewnętrznych szkoleń dla pracowników oraz sprawne i terminowe wdrażanie zmian zlecanych na projekcie.”

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia