Contact Center

Nagrody i wyróżnienia

Contact Center po raz kolejny zajęła najwyższe miejsce w rankingu „Book of Lists” w kategorii Bussines Process Outsourcing Companies,  specjalizacja Sprzedaż i Marketing.Od 2010 roku spółka zajmuje najwyższą w swojej branży pozycję w rankingu publikowanym przez anglojęzyczny tygodnik „Warsaw Business Journal”.Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów biznesu w Polsce.

 

 

Contact Center otrzymało certyfikat uczestnictwa w programie ”Zielona stopa filantropa” fundacji Nasza Ziemia, które miało za zadanie zebranie zużytych telefonów komórkowych i zużytego sprzętu elektrycznego. Dochód ze zbiórki został przekazany na poprawę efektywności energetycznej placówek służących dzieciom.

 

Contact Center sp. z o.o. nadal liderem rankingu Book of Lists. Spółka Contact Center zajęła I miejsce w 17 edycji rankingu „Book of Lists” opracowywanego przez redakcję anglojęzycznego tygodnika „Warsaw Business Journal”. Już trzeci rok z rzędu Contact Center zajmuje najwyższą pozycję w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Ranking został stworzony w oparciu o przychody z marketingu bezpośredniego.

 

Firma nominowana przez niezależnych ekspertów do rankingu Gazele Biznesu 2011, w kategorii dynamicznie rozwijająca się firma, organizowanego przez Puls Biznesu. Ranking organizowany jest od 2000 roku a weryfikacją danych finansowych zgłoszonych przedsiębiorstw zajmuje się wywiadownia gospodarcza Coface Poland. Listę nominowanych przedsiębiorstw stanowią dynamicznie rozwijające się firmy, które wykazują ponadprzeciętne wyniki. O miejscu na liście rankingowej decyduje natomiast wyrażony w procentach przyrost obrotów, osiągnięty w ciągu trzech ostatnich lat.


 

Podziękowania dla Contact Center za wsparcie organizacji i promocji pierwszego Przewodnictwa Polski w Radzie Unii Europejskiej 2011

 

Wyróżnienie w edycji ogólnopolskiej konkursu Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju - 2011

 

Tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju w województwie mazowieckim otrzymany w konkursie "Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju" - 2011

  

 

Contact Center drugi raz z rzędu na I miejscu w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego - ranking Book of Lists 2011. Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów polskiej gospodarki. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach.

  

 

Certyfikat rocznika Book of Lists 2011

 

Certyfikat rocznika Book of Lists 2010

 

Contact Center zdobyło Złoty Laur Czytelników Infotela Serwis www.contactcenter.pl został wybrany najlepszą witryną internetową w XII edycji ogólnopolskiego Konkursu o Laur Infotela. Celem Konkursu o Laur Infotela jest promowanie i nagradzanie twórców nowoczesnych rozwiązań komunikacji elektronicznej; wyróżnianie firm, które opracowują i wdrażają innowacyjne projekty komunikacji elektronicznej, a także promowanie osób, firm i instytucji szczególnie zasłużonych dla branży teleinformatycznej.

 

Dyplom "Konkursu o Laur Infotela"

 

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia