Contact Center

Usługi

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowaną dla Ciebie ofertą.
Możesz w niej znaleźć zarówno usługi z zakresu obsługi klienta, wsparcia sprzedaży, jak również szeroko pojętego doradztwa biznesowego.

Wszystkich tych, dla których celem są jak najlepsze wyniki biznesowe zachęcamy do zapoznania się z naszymi rozwiązaniami.
 

Sprzedaż

Contact Center specjalizuje się w projektowaniu i realizacji dedykowanych kampanii sprzedaży telefonicznej produktów i usług.

Przykładowe usługi:

Zobacz wszystkie usługi

Obsługa klienta

Kierując przedsiębiorstwem, wiesz, jak ważna dla powodzenia działalności jest jakość obsługi klienta.

 

Przykładowa usługa:

 
 

Zobacz wszystkie usługi

Badania marketingowe

Badania rynku i opinii realizowane są za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing).

 

Dowiedz się więcej

Zarządzanie należnościami

Zarządzanie należnościami przez Contact Center to usystematyzowany, wielokanałowy proces kontaktu z klientem - dłużnikiem 

 

Dowiedz się więcej

Wsparcie sprzedaży

Rozwiązania z zakresu wsparcia sprzedaży obejmują między innymi umawianie spotkań dla przedstawicieli zleceniodawcy, generowanie leadów oraz welcome call.

 

Dowiedz się więcej

HelpDesk i ServiceDesk

Usługi HelpDesk i ServiceDesk polegają na udzielaniu przez konsultantów Contact Center ogólnego i technicznego wsparcia klientom naszego partnera biznesowego.

 

Dowiedz się więcej

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia