Usługi

Sprzedaż

Contact Center specjalizuje się w projektowaniu i realizacji dedykowanych kampanii sprzedaży telefonicznej produktów i usług.

Obsługa klientów

Kierując przedsiębiorstwem, wiesz, jak ważna dla powodzenia działalności jest jakość obsługi klienta.

Zarządzanie należnościami

Badania rynku i opinii realizowane są za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing).

Badania marketingowe

Zarządzanie należnościami przez Contact Center to usystematyzowany, wielokanałowy proces kontaktu z klientem – dłużnikiem.

Wsparcie sprzedaży

Rozwiązania z zakresu wsparcia sprzedaży obejmują między innymi umawianie spotkań dla przedstawicieli zleceniodawcy, generowanie leadów oraz welcome call.

HelpDesk i ServiceDesk

Usługi HelpDesk i ServiceDesk polegają na udzielaniu przez konsultantów Contact Center ogólnego i technicznego wsparcia klientom naszego partnera biznesowego.

Zmień język