Ankiety telefoniczne

Firma Contact Center oferuje usługi ankieterskie przeprowadzane przez telefon, wspomagane systemem komputerowym CATI. Wywiad telefoniczny oparty o system Computer Assisted Telephone Interview, jest nowoczesną formą prowadzenia telefonicznego badania, które daje przedsiębiorcom dostęp do bezcennej wiedzy na temat swoich klientów. Dzięki kilkudziesięciu stanowiskom komputerowym, podłączonym do centralnego systemu, możliwa jest kontrola danych podczas rozmowy z respondentem w czasie rzeczywistym. Proponowany przez nas sposób telefonicznego badania rynku to znakomity sposób na zdobycie unikalnych informacji, a w szerszej perspektywie na ustanowienie nowych priorytetów dla biznesu.

Pracownicy call center

Ankieta telefoniczna, czyli duża wiarygodność

Ze względu na brak bezpośredniego kontaktu z ankieterem, respondent częściej udziela informacji zgodnych z prawdą. Dotyczy to nawet kłopotliwych bądź wstydliwych pytań. Osoba, która nie widzi swojego rozmówcy, czuje się swobodniej i częściej odpowiada szczerze, co potwierdzają liczne badania na grupach respondentów oraz co sami możemy poświadczyć na podstawie naszych wieloletnich obserwacji.

Badania rynku – ankiety

Kolejną zaletą ankiety telefonicznej jest jej szybkość. Klientom często zależy na błyskawicznym uzyskaniu wyników badań, jak to bywa na przykład w przypadku sondaży przedwyborczych, określających poparcie dla konkretnych partii politycznych i nastroje społeczne. Ankieta telefoniczna pozwala na szybkie i skuteczne zebranie danych od dużej grupy respondentów w stosunkowo krótkim czasie, dzięki czemu na bieżąco można ustalać i dopasowywać działania marketingowe rożnego typu, w celu zwiększenia szans na uzyskanie lepszych wyborczych wyników.

Rozwój nowoczesnych technologii sprawił, że niemal każdy ma obecnie dostęp do telefonu komórkowego lub stacjonarnego. Prowadząc ankiety telefoniczne, nasi pracownicy są w stanie dotrzeć do konkretnego grona odbiorców, na jakim zależy Klientowi. Wyniki uzyskane na reprezentacyjnej grupie odbiorców pozwalają na zdobycie cennych informacji oraz określenie preferencji, np. zakupowych. Dzięki uzyskanym danym, Klient może podjąć skuteczniejsze działania oraz dostosować się do potrzeb rynku, stając się jednocześnie jeszcze bardziej konkurencyjnym i zyskując przewagę nad innymi firmami działającymi w danym sektorze usługowym.

Rzetelne i skuteczne ankiety telefoniczne

Technika CATI pozwala na kontrolę oraz standaryzację całego procesu, generuje niższe koszty niż wywiad bezpośredni i jest szybsza w realizacji. Telefoniczne badanie rynku, które przeprowadzamy na zlecenie Klientów, przynosi wymierne korzyści dla przedsiębiorców. Starannie przygotowane ankiety marketingowe przynoszą często odpowiedź na wiele pytań, które do tej pory pozostawały bez odpowiedzi.

Pracownicy naszych call center to znakomicie przeszkoleni i wykwalifikowani specjaliści od przeprowadzania roankiet. Dysponują oni wiedzą, dzięki której uzyskują odpowiedzi na nurtujące naszego Klienta pytania, znajdujące się w obszarze jego zainteresowań. Przeprowadzanie szybkich ankiet marketingowych oraz badań rynkowych to sztuka, którą opanowaliśmy do perfekcji i umiejętność, za którą szczególnie cenią nas nasi Klienci. Nasze skuteczne metody mogą zaowocować podjęciem konkretnych działań i w konsekwencji pozytywnymi zmianam i w ramach funkcjonujących już przedsiębiorstw.

Telefoniczne badanie rynku – skuteczna metoda na pozyskanie cennych informacji

Ankiety przeprowadzane przez telefon oraz dane marketingowe, które w trakcie ich trwania udaje się zebrać, można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Część firm na ich podstawie opracowuje nowe strategie marketingowe, część naszych Klientów koncentruje się natomiast na doskonaleniu oferowanych produktów lub usług, jeszcze inni na ich podstawie wdrażają nowe, lepsze rozwiązania z zakresu obsługi klientów. Bez względu na cel telefonicznego badania rynku, ankiety stanowią potężne narzędzie gromadzenia danych w trosce o rozwój biznesu.

Ankiety marketingowe – poznaj lepiej rynek

Marketingowe badanie potrzeb klientów przez telefon i rozmowa z respondentami pozwala też na ocenę satysfakcji dotychczasowych kontaktów z marką, oraz wychwycenie cech wyróżniających daną firmę. Ustalenie, dlaczego klienci cenią daną markę to także ważne i pożądane informacje – dzięki opracowaniu najmocniejszych punktów firmy, jej produktów i obsługi, można jeszcze lepiej dbać o budowanie wysokich standardów, przekładających się na zadowolenie klientów.

Badania rynkowe – tworzymy przewagę nad konkurencją

Badanie telefoniczne dotyczą najróżniejszych zagadnień. Klienci zgłaszają się do nas z prośbą o przeprowadzenie ankiet typowo marketingowych, badaniach rynkowych, ale i społecznych oraz o innej tematyce. Każde z powierzonych nam zleceń realizujemy z wielkim zaangażowaniem oraz wyczuciem. Aby uzyskać odpowiedzi na pytania, ankieterzy stosują skuteczne i nienachalne praktyki, dzięki czemu respondenci nie mają poczucia, że ich cenny czas jest marnowany przez ankiety telefoniczne.

Telefoniczne badania rynkowe dla przedsiębiorców

Na przestrzeni 20 lat zdołaliśmy wypracować efektywne procedury przeprowadzania działań marketingowych i różnego rodzaju badań focusowych przez telefon. Z naszej wiedzy i doświadczenia korzystają średni, duzi oraz korporacyjni Klienci, dla których każdorazowo tworzymy personalizowaną ofertę. Dbając o komfort i różnorodne potrzeby zleceniodawców oferujemy także obsługę obcojęzycznych linii, co pozwala na jeszcze lepsze zrozumienie nie tylko rodzimego, ale i zagranicznego rynku wraz z jego uwarunkowaniami. Zachęcamy do kontaktu. W trakcie konsultacji wypracujemy wspólną strategię, która pozwoli optymalnie wykorzystać dostarczone scenariusze rozmów. Przypominamy jednocześnie, że nasze usługi obejmują także szereg innych działań marketingowych.

Zmień język