Usługi back office

Contact Center świadczy usługi back office i call center, które wspomagają zaplecze administracyjne przedsiębiorstw. Nasi doświadczeni pracownicy kompleksowo wspierają procesy pomocnicze i organizacyjne, dzięki czemu usprawniają działania administracyjne firm naszych Klientów.

Back office – co to takiego?

Do podstawowych działań prowadzonych przez naszą firmę w ramach usługi back office należy m.in.:

  • obsługa bieżącej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, także mailowej,
  • przygotowywanie i nadzór nad przesyłkami kurierskimi,
  • rejestracja danych,
  • przetwarzanie różnego rodzaju informacji.

Wyręczamy firmy także w kwestii archiwizacji i optymalizacji obiegu dokumentów, dzięki czemu kwestie związane z prowadzeniem działalności są wreszcie uporządkowane. Oferując usługę call center, przejmujemy także obowiązek telefonicznego kontaktu z klientami firmy, co dla wielu przedsiębiorców jest ogromną zaletą i udogodnieniem.

Outsourcing procesów back office to usługa usprawniająca działanie całego przedsiębiorstwa. Dzięki zmniejszeniu kosztów pracy pionu administracyjnego, Klienci mogą przeznaczyć zaoszczędzone fundusze na rozwój swojej firmy. Zewnętrzne usługi back office cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ dają możliwość skoncentrowania uwagi na głównej działalności firmy, a nie na dodatkowych procesach formalnych.

pracownik telefonicznego back office

Outsourcing – back office i call center

Z usługi outsourcingowej, polegającej na powierzeniu części, większości lub całości zadań pionu administracyjnego firmie zewnętrznej takiej jak nasza korzysta coraz większa liczba przedsiębiorców, zarówno tych małych, średnich, jak i dużych oraz korporacyjnych. Dogodność rozwiązania pozwala uwolnić potencjał biznesu, skoncentrować się na rozwijaniu firmy i odciążeniu pracowników, których można delegować do innych, pilniejszych i bardziej kreatywnych zadań. Outsourcing back office to efektywne narzędzie do optymalizacji procesów związanych z zarządzeniem przedsiębiorstwem, które otwiera przed zarządcami i właścicielami biznesów wiele nowych możliwości. Back office to także szansa na to, żeby wreszcie w pełni uporządkować sprawy administracyjne oraz odzyskać kontrolę nad dokumentacją, bieżącymi sprawami, a także korespondencją.

Back office – call center

Szeroki wachlarz oferowanych przez nas usług outsourcingowych pozwala na idealne dopasowanie oferty do potrzeb Klientów. Część zleceniodawców decyduje się na korzystanie z naszego back office w połączeniu z usługą call center, która w ogólnym zarysie polega na szeroko pojętej obsłudze telefonicznej klientów firmy. Dzięki temu w sposób kompleksowy dbamy i troszczymy się o potrzeby naszych Klientów, proponując im dogodną formę zewnętrznego zarządzania różnymi kanałami komunikacji przedsiębiorstwa.

Outsourcing i back office od zaplecza

Dysponujemy rozbudowaną bazą oraz innowacyjną infrastrukturą. Nasze zaplecze jedną z rzeczy, które nas wyróżnia i czymś, co sprawia, że cieszymy się zaufaniem tak wielu, zadowolonych Klientów. Realizowane przez nas usługi back office oraz call center wymagają od nas koordynacji wielu działań jednocześnie. Dzięki nowoczesnym narzędziom, zaangażowaniu oraz skrupulatności nasi Klienci otrzymują najwyższej jakości usługi, które pomagają w rozwoju ich firm.

Back office i call center – to się opłaca

Działając na rynku w branży outsourcingowej od ponad 20 lat doskonale wiemy, jak dobrać najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Zbierane latami doświadczenie w połączeniu ze znakomitą kadrą oraz zaangażowaniem zespołu, a także odpowiednią infrastrukturą, pozwalają nam sprostać wysokim wymaganiom stawianym przez Klientów. Niezmiernie nas cieszy, że świadcząc usługi outsourcingowe takie jak back office czy call center jesteśmy w stanie wspierać przedsiębiorców w dążeniu do rozwijania ich biznesów. Zachęcamy do kontaktu. W trakcie konsultacji z naszymi doradcami wskażemy obszary, których działanie wymaga usprawnienia a a następnie wybierzemy najbardziej optymalne, skrojone na miarę rozwiązania, których wybór zaprocentuje w niedalekiej przyszłości.

Przypominamy jednocześnie, że proponowane przez nas rozwiązania z zakresu outsourcingu, takie jak back office czy call center, można dowolnie konfigurować, zlecając nam różnego rodzaju zadania. Nie zapominamy także o innych skutecznych narzędziach, oferując naszym klientom obsługę chatów, mailingu oraz możliwość wdrożenia automatyzacji poprzez użycie chatbotów czy voicebotów. Wypracowane na przestrzeni lat procedury, rozbudowane placówki call center oraz unikalny know-how pozwalają nam sprostać nawet wyjątkowo niestandardowym oczekiwaniom, jakie stawia przed nami część naszych Klientów.

Pomożemy założyć wewnętrzne call center

Równolegle, zawsze służymy profesjonalną radą np. w przypadku, kiedy nasz Klient wyrazi chęć założenia własnego wewnętrznego call center. Dzielimy się wówczas cennymi wskazówkami i pomagamy na etapie planowania oraz wdrażania call center, a także obsługi zyskujących coraz większą popularność chatów, chatbotów czy voicebotów. Doradzamy także w innych obszarach związanych z outsourcingiem

Zmień język