Contact Center

Obsługa klientów

Kierując przedsiębiorstwem, wiesz, jak ważna dla powodzenia działalności jest jakość obsługi klienta. Zadowolenie klientów jest niezbędne do osiągnięcia założonych celów biznesowych.

Oczywiście idealną sytuacją jest utrzymywanie wysokiej jakości obsługi idące w parze z minimalizacją kosztów oraz zmniejszaniem nakładów pracy.

W Contact Center oferujemy rozwiązania, które pozwalają stworzyć właśnie taką idealną sytuację.

Sprawdź nas!

Produkty oferowane przez Contact Center

Usługi back office

Contact Center świadczy usługi back office wspomagające zaplecze administracyjne przedsiębiorstw. Nasi doświadczeni pracownicy kompleksowo wspierają procesy pomocnicze i organizacyjne, dzięki czemu usprawniają działania administracyjne firm Klientów.

Zobacz więcej »

Obsługa programów lojalnościowych

Pośród wielu usług, nasza firma oferuje także obsługę programów lojalnościowych. Rozwiązania proponowane przez Contact Center skierowane są do wszystkich firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią, których celem jest zwiększenie efektywności działań marketingowych poprzez programy lojalnościowe.

Zobacz więcej »

Infolinia i serwisy informacyjne

Infolinia, to bez dwóch zdań, podstawowy kanał komunikacji klienta z przedsiębiorstwem. Warto o tym pamiętać mając na uwadze, że wzrost satysfakcji klienta to realny wzrost przychodów.

Zobacz więcej »

Obsługa Service Desk i Help Desk

 Techniczne wsparcie dla Twoich klientów w naszych rękach.

Zobacz więcej »

Obsługa projektów obcojęzycznych

Firma Contact Center zajmuje się nie tylko wspieraniem, projektowaniem oraz realizowaniem rodzimych kampanii, opartych na telemarketingu, ale także telefoniczną sprzedażą produktów i usług, przeprowadzaną w języku obcym. Obsługa projektów obcojęzycznych powierzana jest pracownikom o wysokich kwalifikacjach i biegłej znajomości języka obcego. Nasze największe atuty to bogate doświadczenie oraz duża skuteczność. Swoją ofertę kierujemy do Klientów, działających w różnych branżach, m.in. w administracji, budownictwie, bankowości czy handlu.

Zobacz więcej »

Telefoniczna obsługa klientów

 

Aby poszerzać grono zadowolonych Klientów nie wystarczą atrakcyjne ceny i wysokiej jakości produkty. Duże znaczenie ma także odpowiednie podejście do odbiorcy towarów lub usług. Oferowana przez Contact Center telefoniczna obsługa Klienta pozwala na budowanie z nim długofalowych i satysfakcjonujących dla obu stron relacji.

Zobacz więcej »

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia