Contact Center

Infolinia i serwisy informacyjne

Obsługa infolinii oraz serwisów informacyjnych w Contact Center  to najnowsze technologie, przeszkoleni, doświadczeni konsultanci, wybrani dla skutecznej realizacji Twoich celów.

Korzystając z proponowanego przez nas rozwiązania klient Twojego przedsiębiorstwa może w szybki i łatwy sposób, między innymi:
• uzyskać informacje o ofercie, produktach lub usługach,
• uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące producentów lub usługodawców,
• zakupić lub aktywować wybraną usługę,
• dokonać rejestracji lub zmian danych osobowych,
• wziąć udział w promocji,
• wiele innych…

Dla naszych partnerów realizujemy również serwisy o charakterze technicznym. W celu bliższego zapoznania się z nimi zapraszamy do sekcji HelpDesk i ServiceDesk.

Serwisy informacyjne, które uruchamiamy, działają przez 365 dni w roku, przez 7 dni w tygodniu i przez 24 godziny na dobę.

Obsługujący je konsultanci władają wieloma językami, między innymi: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim.

Wciąż dbamy o podnoszenie poziomu wiedzy konsultantów obsługujących infolinie naszych klientów: Każdego dnia monitorujemy ich pracę oraz podnosimy umiejętności zarówno interpersonalne, jak i biznesowe, dzięki systemowi szkoleń i coachingu.

W obsługiwanych przez nas infoliniach klient Twojego przedsiębiorstwa ma możliwość wygodnego wyboru formy kontaktu. To od niego zależy, czy wybierze telefon, e-mail, faks czy SMS.
 
Rzuć okiem na przykładowy schemat techniczny działania serwisu informacyjnego oferowanego przez Contact Center:

Dla naszych partnerów oferujemy kompleksową obsługę serwisów informacyjnych.

Jeżeli zdecydujesz się powierzyć nam obsługę kontaktów z Twoimi klientami, otrzymasz:

• możliwość wyboru łatwego do zapamiętania numeru telefonu 0 800 lub zwykłego numeru  (na przykład 0 22 555 55…)
• wyszkoloną grupę konsultantów 
• możliwość korzystania z nowoczesnej technologii, takiej jak: automatyczna obsługa ruchu (głosu: system IVR plus TTS/ASR, zaawansowany routing połączeń; faksu, e-maila, SMS)
• nagrywanie rozmów oraz ich monitoring online
• możliwość przygotowania elektronicznego skryptu rozmowy – skryptu informacyjnego
• czytelne raporty, dostosowane do Twoich potrzeb
• możliwość integracji naszych technologii z Twoim systemem (CRM, systemy billingowe, itp.)

Korzyści, jakie wynikają ze współpracy z Contact Center w zakresie outsourcingu serwisów informacyjnych, to między innymi:

• zauważalne obniżenie kosztów obsługi klienta – nie musisz inwestować we własne call center
• zawsze zaplanowany budżet – dzięki obsłudze zewnętrznej wiesz, ile będzie wynosił koszt obsługi serwisu informacyjnego w danym okresie
• oszczędność czasu – Twoją infolinię możemy uruchomić ‘od ręki’

Skontaktuj się z nami już teraz!

 


Case study


 

Service to Sales

Cele inicjatywy

1. Aktywizacja sprzedażowa kolejek komercyjnych na infoliniach obsługowych i sprzedażowych:
• modyfikacja systemu premii prowizyjnej dla pracowników etatowych, wdrożenie systemu premiowego dla pracowników outsourcingu
• wdrożenie zarządzania procesowego dla sprzedaży w ruchu przychodzącym
• wdrożenie narzędzi wsparcia sprzedaży

2. Przystosowanie infolinii wsparcia technicznego do aktywności sprzedażowych
Na infoliniach wsparcia technicznego obsługujących problemy i zapytania techniczne klientów dotychczas nie była prowadzona sprzedaż w zakresie produktów. W ramach projektu zostały podjęte prace nad aktywizacją tego kanału poprzez działania związane z dosprzedażą usług klienta, zwiększając tym samym jego wartość.
 

 


 

 

 

Nie da się zaprzeczyć, że pomimo upływu lat oraz zmian technologicznych zachodzących w świecie, rozwiązania takie jak call centers nadal cieszą się popularnością. W gruncie rzeczy korzystają z nich wiodące marki bez względu na skalę aktywności oraz profil działalności. Oznacza to, że tego rodzaju systemy nadal wykazują dużą efektywność, co należy uznać za pozytyw. Potencjał ten warto docenić z nami, albowiem Contact Center to solidne podejście do aspektów związanych z organizacją i prowadzeniem profesjonalnego centrum telefonicznego. Obsługa infolinii powierzona naszemu zespołowi to gwarancja jakości.

Rozwiązania w sam raz dla podmiotów gospodarczych

Zarówno wielkie, jak i znacznie mniejsze biznesy chcą budować jak najlepsze relacje z Klientami. Tak się składa, że praktycznie wszyscy używają telefonów, a to oznacza, że narzędzie to ma w sobie bardzo konkretny potencjał w zakresie związanym z komunikacją sprzedażową i posprzedażową. Efektywne call center jest w stanie obsłużyć potrzeby komunikacyjne oparte o bezpośredni kontakt z konsumentami. Tyczy się to sytuacji takich jak zgłoszenia reklamacyjne czy wsparcie techniczne dla produktów czy usług.

Fachowa obsługa infolinii nadal niezbędna

Firma Contact Center dysponuje nowoczesnym zapleczem, dzięki któremu jest w stanie w krótkim czasie uruchomić platformę kontaktu pomiędzy Klientem, a danym podmiotem biznesowym. Doświadczeni konsultanci, których zatrudniamy pracują elastycznie i poszerzają swoje kompetencje. Dzięki temu są w stanie doskonale reprezentować marki naszych Klientów w kontaktach nawiązywanych z konsumentami. To wyróżnia nas na tle wielu innych podmiotów świadczących tego rodzaju usługi.

Call center jako atut, a nie wizerunkowy problem

Nierzadko platformy do komunikacji telefonicznej z Klientami są postrzegane negatywnie. Często dzieje się tak w związku z różnymi formami niekompetencji, jakimi mogą wykazywać się konsultanci. U nas tego typu sytuacje są niedopuszczalne, ponieważ zatrudniamy fachowców i robimy wszystko, aby byli jak najlepiej przygotowani. Wiarygodny konsultant marki musi wiedzieć na jej temat wszystko i być ekspertem – pomocnym dla każdego. W Contact Center znamy oczekiwania rynku i potrafimy się do nich dostosować. Wszystko po to, aby każdy Partner był zadowolony, a obsługa infolinii warunkuje to zadowolenie. To jeden z elementów układanki, której istotą jest serwis nie budzący żadnych krytycznych uwag konsumentów.

Jak obsługa infolinii staje się usługą nowoczesną i pełną innowacji

Minęły czasy, kiedy wystarczyło jedynie posadzić kogoś przy telefonie i nakazać podnoszenie słuchawki. Dziś światowy standard w zakresie związanym z call center to nowoczesne narzędzia, jakie da się wszechstronnie wykorzystywać. Wszystko bazuje na infrastrukturze oraz sprzęcie elektronicznym z wysokiej półki. Nasze centrum posiada wyśmienite technologiczne zaplecze, które pozwala skutecznie obsługiwać grono Klientów z licznych branż. Obsługa infolinii w naszym wykonaniu to efektywność, responsywność i rzeczowość.

Wróć do poprzedniej strony

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia