Contact Center

Obsługa projektów obcojęzycznych

Firma Contact Center zajmuje się nie tylko wspieraniem, projektowaniem oraz realizowaniem rodzimych kampanii, opartych na telemarketingu, ale także telefoniczną sprzedażą produktów i usług, przeprowadzaną w języku obcym. Obsługa projektów obcojęzycznych powierzana jest pracownikom o wysokich kwalifikacjach i biegłej znajomości języka obcego. Nasze największe atuty to bogate doświadczenie oraz duża skuteczność. Swoją ofertę kierujemy do Klientów, działających w różnych branżach, m.in. w administracji, budownictwie, bankowości czy handlu.

Obsługa projektów obcojęzycznych – oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb Klienta

Aby zwiększyć efektywność działań naszej firmy i zapewnić naszym Klientom satysfakcjonujące wyniki, do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dostosowując wykorzystywane metody do potrzeb Klienta i przeprowadzając wnikliwą charakterystykę odbiorcy. Przygotowanie dedykowanej kampanii opiera się na doborze optymalnej bazy danych, znalezieniu potencjalnych klientów i dostarczeniu im starannie wyselekcjonowanych informacji o sprzedawanym produkcie lub usłudze. Obsługa projektów obcojęzycznych zwiększa szanse firmy na pozyskanie odbiorców poza granicami naszego państwa. Dysponujemy licznymi rozwiązaniami, których skuteczność została wielokrotnie potwierdzona podczas realizacji licznych projektów. Dostosowujemy je do wymagań naszych Klientów oraz charakteru ich działań. Obsługa projektów obcojęzycznych polega na wykorzystaniu takich kanałów kontaktu z Klientem, jak rozmowa telefoniczna, e-mail lub SMS. Wśród naszych usług znajduje się nawet umawianie spotkań przedstawicielom handlowym firm.

Kompleksowa obsługa projektów obcojęzycznych – szybkie efekty i niższe koszty

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych metod, zastosowaniu różnego rodzaju narzędzi marketingowych oraz współpracy ze światowymi liderami w dziedzinie technologii, naszym Klientom możemy zapewnić wysoką skuteczność w krótkim czasie. Obsługa projektów obcojęzycznych z zakresu rozmaitych branż nie stanowi dla nas problemu. Nasza oferta charakteryzuje się dużą przejrzystością. Dbamy o to, by wycena naszych usług była atrakcyjna. Jesteśmy otwarci na różne modele współpracy oraz rozliczeń. Dzięki temu prowadzona przez firmę Contact Center obsługa projektów obcojęzycznych pozwala na obniżenie kosztów działań marketingowych i operacyjnych. Realizowane przez nas projekty są bezpieczne i kreatywne.

Skuteczne akcje telemarketingowe – obsługa projektów obcojęzycznych i krajowych

Naszym Klientom oferujemy system raportowania online, umożliwiający stały dostęp do bieżących wyników. Duża skuteczność firmy Contact Center to wynik dopasowywania stosowanych metod do profilu branży, w jakiej działa nasz Klient. Obsługa projektów obcojęzycznych opiera się na wykorzystaniu wszystkich dostępnych mediów. Charakteryzuje nas duże zaangażowanie w realizowane projekty oraz niezwykła staranność. Po to, aby kampanie telesprzedażowe były wydajne, regularnie przeprowadzamy specjalistyczne szkolenia konsultantów, umożliwiające im podniesienie poziomu kwalifikacji i profesjonalną obsługę projektów obcojęzycznych. Doświadczeni trenerzy uczą skutecznych technik sprzedaży oraz sztuki negocjacji.

Wróć do poprzedniej strony

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia