Contact Center

Telefoniczna obsługa klientów

Aby poszerzać grono zadowolonych Klientów nie wystarczą atrakcyjne ceny i wysokiej jakości produkty. Duże znaczenie ma także odpowiednie podejście do odbiorcy towarów lub usług. Oferowana przez Contact Center telefoniczna obsługa Klienta pozwala na budowanie z nim długofalowych i satysfakcjonujących dla obu stron relacji. Dzięki fachowej obsłudze, Klient może uzyskać wszelkie potrzebne mu informacje i rozwiać ewentualne wątpliwości. Zadowolony z kontaktów ze sprzedawcą Klient z pewnością obdarzy go zaufaniem, co wpłynie znacząco na dalszą współpracę i przysporzy firmie pozytywnych opinii.

Telefoniczna obsługa Klienta – profesjonalizm i doświadczenie

Podejmując współpracę z firmą Contact Center, można zyskać wartościowego partnera, który pomoże osiągnąć założone cele sprzedażowe. Nasze bogate doświadczenie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta wpływają na dużą skuteczność podejmowanych działań. Telefoniczna obsługa Klienta to jedna z wielu propozycji w naszej ofercie, na którą warto zwrócić uwagę. Dysponujemy grupą doskonale przeszkolonych konsultantów, o wysokich kwalifikacjach oraz charakteryzujących się łatwością w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Mimo dużego doświadczenia w kontaktach z Klientami, nie ustają oni w dążeniach do ciągłego podnoszenia poziomu swoich kompetencji. Telefoniczna obsługa Klienta może odbywać się nie tylko w języku polskim. Nasi konsultanci biegle posługują się także językami obcymi, np. angielskim, niemieckim, francuskim, czeskim oraz wieloma innymi.

Telefoniczna obsługa klienta z Contact Center

Stale rosnące oczekiwania klientów, a także ciągły rozwój narzędzi ułatwiających i usprawniających obsługę, pozwalają precyzyjnie dobrać najlepsze rozwiązania dla każdego przedsiębiorcy. Głównym celem działań Contact Center jest nie tylko obserwowanie i dostosowywanie swoich standardów telefonicznej obsługi klienta, a wyprzedzanie ich i w praktyce tworzenie. Dlatego też oferujemy Państwu usługę telefonicznej obsługi klienta opartą na:

  • Szybkim załatwieniu każdego nurtującego klienta problemu, już po pierwszym kontakcie.

  • Wielokanałowej, zintegrowanej komunikacji z klientami, wykorzystującej najnowocześniejsze technologie.

  • Indywidualne traktowanie każdego klienta.

  • Uprzejmości i życzliwości w stosunku do każdego klienta.

Oparte na powyższych filarach działania, zbudowane we współpracy z naszymi Klientami na podstawie precyzyjnego planu, pozwalają uzyskiwać wyjątkowe rezultaty. Telefoniczna obsługa klienta powierzona Contact Center to pewność najlepszej obsługi Państwa odbiorców, zadowolenia oraz powracających klientów.

Telefoniczna obsługa Klienta – dlaczego warto?

Wybierając tę usługę z naszej oferty, można wiele zyskać. Poza profesjonalną obsługą doświadczonych konsultantów, proponujemy również zaawansowane technologicznie rozwiązania, takie jak automatyczna obsługa ruchu. Na życzenie Klienta możemy zintegrować jego system z naszymi technologiami. Telefoniczna obsługa Klienta może służyć przekazaniu potencjalnym nabywcom informacji o firmie, oferowanych przez nią produktach lub usługach, ich sprzedaży lub przeprowadzaniu promocji oraz wielu innym celom, uzależnionym od indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Dostępna w ofercie firmy Contact Center telefoniczna obsługa Klienta pozwala zminimalizować koszty i oszczędzić czas. Uruchomienie infolinii następuje niezwykle szybko, a dzięki współpracy z naszym zespołem, o niemałych wydatkach związanych z organizowaniem własnego działu call center można zapomnieć. W ramach telefonicznej obsługi klienta oferujemy Państwu szereg specjalistycznych działań skutecznie wpływających na pozytywne relacje z odbiorcami produktów i usług. Nasze wieloletnie doświadczenie w skutecznej telefonicznej obsłudze klienta pozwala zaproponować Państwu procesy wsparcia sprzedaży oraz usługi posprzedażowe – proponujemy tanie i skuteczne wsparcie Państwa działów handlowych na każdym etapie realizacji sprzedaży, w tym obsługę posprzedażową. Bezpośrednia sprzedaż telefoniczną, która jest ciągle rozwijającym się segmentem rynku, pozwalającym na skuteczne dotarcie do klienta. Outsourcing telefonicznej obsługi klienta w tym zakresie to pewność zwiększenia wolumenu sprzedaży, a także zwiększające się grono zadowolonych odbiorców.

Infolinie oraz serwisy informacyjne – telefoniczna obsługa Klienta w różnej formie

Skutkiem podjęcia współpracy z firmą Contact Center może być kompleksowa obsługa serwisu informacyjnego lub infolinii. Uruchomione przez nas serwisy informacyjne działają bez zarzutu, niezależnie od pory dnia lub nocy. Telefoniczna obsługa Klienta w formie infolinii jest niezwykle skuteczna. Aby spełnić oczekiwania naszych Klientów, codziennie monitorujemy pracę naszych konsultantów, w trosce o jakość świadczonych usług. Potencjalni odbiorcy produktów od współpracujących z nami firm mają możliwość wyboru formy kontaktu. Może to być rozmowa telefoniczna, SMS, e-mail lub faks. Elementem wyróżniającym nas wśród wielu firm zajmujących się obsługą klienta jest przede wszystkim kompleksowa obsługa wykorzystująca szereg nowoczesnych i efektywnych kanałów komunikacji. Ponadto każdy z Państwa, decydując się na współpracę w ramach telefonicznej obsługi klienta z Contact Center otrzymuje najwyższy standard jakości i efektywności. Rozmowa telefoniczna jest obecnie i zapewne przez długi jeszcze czas będzie najchętniej wybieranym sposobem komunikacji z firmą. Stąd konieczność zastosowania najwyższego standardu jakości obsługi. Podczas takiej rozmowy można zarówno zyskać, jak i stracić klienta. Zachęcamy zatem do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat telefonicznej obsługi klienta przez Contact Center i zlecenia nam tego trudnego zadania. Efekty telefonicznej obsługi Klienta można monitorować za sprawą przygotowywanych przez nas czytelnych raportów, dostosowanych do potrzeb naszych Klientów.

Wróć do poprzedniej strony

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia