Sprzedaż

Contact Center specjalizuje się w projektowaniu i realizacji dedykowanych kampanii sprzedaży telefonicznej produktów i usług.
Bogate doświadczenie w projektach dla firm z wielu branż pozwala pracownikom Contact Center na efektywny dobór optymalnej bazy danych, skuteczne wyszukanie nowych klientów, przedstawienie dopasowanych informacji o produktach i usługach, jak również umówienie spotkań dla przedstawicieli handlowych.

Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualnie dopasowany do potrzeb zarówno klienta, jak i końcowego odbiorcy.

Współpracując z nami, otrzymujesz możliwość stałego dostępu do aktualnych wyników prowadzonych akcji, dzięki dedykowanemu systemowi raportowania online.

W celu zapewnienia optymalnych wyników prowadzonych akcji wykorzystywane są wszystkie nowoczesne kanały kontaktu z klientem, m.in. e-mail, SMS, IVR.

Najnowsze rozwiązania Contact Center, dzięki współpracy ze światowymi liderami technologicznymi, pozwalają na szybkie uzyskanie zakładanych efektów prowadzonych akcji telemarketingowych, a także znaczne obniżenie kosztów marketingowych i operacyjnych.

Produkty oferowane przez Contact Center

Konsultanci w trakcie realizowanej kampanii dokonują prezentacji firmy oraz szczegółów jej oferty przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych mediów, starannie dopasowanych do profilu branży, produktu lub usługi.

Celem uzyskania najlepszych wyników wykorzystywane są różne narzędzia marketingu bezpośredniego (np.: SMS, e-mailing, IVR).

Więcej

Rozwiązania z zakresu wsparcia sprzedaży obejmują między innymi umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych zleceniodawcy (w tym planowanie grafików poszczególnych osób w celu optymalizacji ich pracy), generowanie leadów (wykonanie połączeń do grupy docelowej i wygenerowanie bazy zainteresowanych klientów) oraz welcome call.

Więcej

Udostępnianie baz danych b2b oraz b2c. Usługa udostępniania baz danych, w ramach realizowanych kampanii marketingowych, polega na wyszukaniu potencjalnych klientów wśród różnorodnych baz biznesowych lub dostępnych na rynku baz osób indywidualnych, a następnie licencyjnym użyczeniu wybranych danych zamawiającemu.

Więcej
Zmień język