Contact Center

Kampanie telesprzedażowe, telesprzedaż

Konsultanci w trakcie realizowanej kampanii dokonują prezentacji firmy oraz szczegółów jej oferty przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych mediów, starannie dopasowanych do profilu branży, produktu lub usługi.

Celem uzyskania najlepszych wyników wykorzystywane są różne narzędzia marketingu bezpośredniego (np.: SMS, e-mailing, IVR).

System umożliwia szybkie i skuteczne telefoniczne wyselekcjonowanie potencjalnego odbiorcy oferowanej usługi lub produktu oraz przyjęcie zamówienia i dokonanie sprzedaży. Pracownicy Contact Center traktują każdy projekt realizowany dla klienta w sposób indywidualny, z najwyższą starannością i zaangażowaniem dbając o wspólny sukces.

Systematyczne, specjalistyczne szkolenia ułatwiają wykwalifikowanym konsultantom realizowanie sprzedaży oraz prowadzenie skutecznych negocjacji, pod opieką doświadczonych trenerów.

Dzięki temu, gwarantujemy dostarczenie przez nasz zespół optymalnego rozwiązania przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii.

Na każdym etapie realizowanego projektu klient ma dostęp do aktualnych rezultatów działań Contact Center oraz nagrań prowadzonych przez konsultantów rozmów telefonicznych.

Stosowane technologie i wdrożone, kontrolowane standardy gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa systemów i przetwarzanych danych.
 

Wróć do poprzedniej strony

Swój biznes powierzyli nam:

© Contact Center- outsourcing call center, telemarketing, telesprzedaż Mapa strony | Napisz do nas | Zastrzeżenia prawne

Created by OS3 multimedia