Zarządzanie należnościami

Zarządzanie należnościami przez Contact Center to usystematyzowany, wielokanałowy proces kontaktów z klientem – dłużnikiem charakteryzujący się kompleksowością prowadzonych działań oraz użytych narzędzi windykacyjnych, mający na celu maksymalizowanie wskaźnika odzyskiwania należności.

Zakres ofery

  • monitorowanie poziomów należności i terminów płatności
  • zdefiniowanie segmentów windykacyjnych
  • telefoniczna obsługa windykacyjna Klientów masowych i biznesowych
  • negocjacje windykacyjne – prowadzone przez wykwalifikowanych konsultantów
  • rozkład należności na dogodne raty, prolongowanie terminów płatności
  • naliczanie not odsetkowych
  • wysyłki: sms-ów (tekstowych, głosowych), e-mail’i, wezwania do zapłaty
  • opracowanie i wdrożenie systemu procedur/ instrukcji związanych z windykacją
  • opracowanie modelu scoringowego (zasady oceny ryzyka)
  • przelew wierzytelności na korzystnych warunkach
  • współpraca z biurami informacji gospodarczej

Korzyści ze współpracy

  • wysoka skuteczność procesów windykacyjnych
  • obniżenie kosztów związanych z obsługą należności
  • poprawa płynności finansowej, skrócenie cyklu rotacji należności
  • możliwość przetwarzania masowych portfeli wierzytelności

Produkty oferowane przez Contact Centre

Próby odzyskania należności od wierzycieli są zwykle czasochłonne, a nierzadko także bezowocne. Wymagają również dużo cierpliwości oraz zdolności negocjacyjnych. Firma Contact Center oferuje profesjonalną pomoc w uzyskiwaniu zwrotu długów. Telefoniczna windykacja przeprowadzana jest przez odpowiednio wykwalifikowane osoby, o wysokim poziomie kultury osobistej oraz zaawansowanych umiejętnościach interpersonalnych. Duża skuteczność naszych metod to wynik kompleksowości podjętych działań.

Zmień język